
Veelgestelde vragen
Hieronder vind je een lijst van vragen die ik regelmatig ontvang.
Ik heb een vraag over
Bestellen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats een bestelling door producten aan je winkelwagen toe te voegen met de knop "+". Van daaruit kun je via het winkelwagen pictogram rechtsboven in je scherm naar je winkelwagen gaan. Vervolgens volgen er instructies die je door het afrekenproces leiden om je bestelling te plaatsen. Als je graag assistentie wenst, neem dan contact op via onze contactpagina.
Is mijn product op voorraad?
Indien het product niet meer op voorraad is, is dit duidelijk aangegeven aan de hand van de banner "uitverkocht". Je zal het product niet kunnen toevoegen aan je winkelwagen.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
Na het afronden van de bestelling door betaling, is het niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen. Als je het niet zeker weet, neem dan contact op via de contactpagina.
Mijn adres is foutief
Mocht je adres niet kloppen, neem dan contact met me op via de contactpagina. Het kan zijn dat je pakket nog niet verzonden is. Indien het wel al verzonden is, doe ik me best om het terug te vorderen en naar het juiste adres te sturen.
Wat als ik niet tevreden ben?
Het spijt me te horen dat je mogelijk niet tevreden bent met je bestelling. Natuurlijk ben ik er om te helpen. De snelste manier om hulp te krijgen is door contact op te nemen via de contactpagina. Het is mijn doel om er voor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop!
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Na bevestiging van je bestelling door de betaling, is het niet mogelijk om je bestelling manueel te annuleren. Als het pakket al verzonden is, kun je het retourneren via het herroepingsformulier. Dit kan je vinden onderaan de pagina "Algemene voorwaarden". Je kan ook contact opnemen via het contactformulier, zodat we kunnen voorkomen dat het pakket verzonden wordt.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Het is mogelijk om je bestelling op te halen. Je hoeft dan geen verzendkosten te betalen. Pas wel op: Indien het een pre-order product is, geldt dezelfde levertermijn als bij verzending via de post. Het is niet mogelijk om vroeger om je pakket te komen. Als je hier interesse in hebt, neem dan contact op via de contactpagina.
Ik heb een vraag over
Verzenden
Kan ik de bezorgtijd bepalen?
Momenteel is het niet mogelijk om een tijdspecifieke bezorging aan te vragen. Een product dat geen pre-order is, wordt binnen de drie werkdagen verzonden. Standaard verzending duurt normaalgezien 1-7 werkdagen.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Een product dat geen pre-order is, wordt binnen de drie werkdagen verzonden. Standaard verzending duurt normaalgezien 1-7 werkdagen.
Hoe weet ik dat mijn pakket verzonden is?
Wanneer je bestelling werd verzonden krijg je van mij een mail. Indien je geen mail ontvangen hebt, mag je mij contacteren via de contactpagina.
Hoe werkt gratis verzending?
Er moeten steeds verzendkosten betaald worden maar vanaf een bepaald bedrag sta ik in voor deze kost. De verzendkosten zijn voor België: € 6,20 en voor Nederland: € 7,20. Er is een gratis verzending bij orders vanaf € 70 voor verzendingen in België en vanaf € 85 voor verzendingen naar Nederland.
Ik heb mijn bestelling snel nodig, wat moet ik doen?
Als je de snelst mogelijke levering wilt, kun je het beste rechtstreeks contact met me opnemen via de contactpagina. Ik zorg er dan voor jouw bestelling vooraan in de rij wordt gezet en dat deze zo snel als mogelijk wordt verzonden.
Hoeveel kost verzending?
De verzendkosten zijn voor België: € 6,20 en voor Nederland: € 7,20. Er is een gratis verzending bij orders vanaf € 70 voor verzendingen in België en vanaf € 85 voor verzendingen naar Nederland.
Ik heb problemen met de levering
Als er problemen zijn met de levering, neem dan contact met me op via de contactpagina, en dan bekijk ik het probleem samen met jou. Ik heb een 100% tevredenheidsgarantie en zal je helpen waar mogelijk.
Ik heb een vraag over
Ruilen en retourneren
Hoe retourneer ik een product?
Artikelen moeten binnen de 14 dagen na ontvangst van je bestelling als retour worden aangemeld en binnen de 14 dagen worden geretourneerd. Artikelen moeten worden geretourneerd in dezelfde staat waarin ze zijn ontvangen, mogen niet zijn gebruikt, moeten de labels er nog aan hebben en moeten de originele verpakking bevatten. Om een pakket te kunnen retourneren, dien je het formulier in te vullen onderaan de pagina 'algemene voorwaarden'.
Welke garantie heb ik?
Op de meeste producten geldt een garantie van 2 jaar, aangezien producten bij normaal gebruik minimaal 2 jaar mee moeten gaan. Dit geldt niet voor bloembollen of -zaden. Als je problemen ondervindt, neem dan contact met me op, dan kijken we samen hoe we het probleem kunnen oplossen.
Kan ik een product thuis proberen?
Artikelen moeten worden geretourneerd in dezelfde staat waarin ze zijn ontvangen, mogen niet zijn gebruikt, moeten de labels er nog aan hebben en moeten de originele verpakking bevatten.
Ik heb een vraag over
Betalen
Hoe kan ik betalen?
Wij bieden een aanbod aan veilige betaalmogelijkheden zoals Bancontact, Creditcard/VISA, iDEAL en Paypal.
Bied je 'achteraf betalen' aan?
Momenteel is het niet mogelijk om achteraf te betalen. Je kunt eventueel je creditcard gebruiken, aangezien deze op een later tijdstip wordt afgeschreven.
Waar kan ik mijn factuur terugvinden?
Heb je een factuur nodig voor een zakelijke bestelling? Neem contact met me op voordat je bestelt. De factuur wordt vooraf opgemaakt.

Geen antwoord gevonden op jouw vraag?
Zit je vraag niet bij de veelgestelde vragen? Neem dan contact op via het contactformulier. Ik beantwoord je mail binnen de 2 werkdagen.